چگونه میتوانیم شماره داوطلبی خود را که فراموش کرده ایم بازیابی کنیم؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ بعد از تکمیل فرم ثبت نام در رسید ثبت نامی شماره پرونده و یک کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت کرده اند . همچنین داوطلبانی که کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت کرده اند به شماره داوطلبی خود دسترسی داشته اند . همچنین کلیه داوطلبان برای دیدن نتایج اولیه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور و دیدن نتایج نهایی کنکور سراسری به اطلاعات ثبت نامی از جمله شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود نیازمند هستند .

داوطلبانی که بنا بر هر دلیل به اطلاعات ثبت نامی کنکور خود دسترسی ندارند ، می توانند از طریق ارسال درخواست در سامانه پاسخ گویی سازمان سنجش شماره پرونده و داوطلبی خود را بازیابی کنند.

آیا امکان بازیابی شماره داوطلبی کنکور برای من وجود دارد؟

سؤالی که ذهن شمار زیادی از متقاضیان انواع گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی و غیره را به خود مشغول کرده است که آیا امکان بازیابی و دستیابی دوباره شماره داوطلبی برای من وجود دارد؟

آیا می شود دوباره و با طی مراحلی اقدام به دریافت شماره داوطلبی کنکور کرد؟

در جواب به شما عزیزان باید عرض کنیم که بله. شما با طی فرآیندها و مراحلی می توانید دوباره به این شماره دسترسی داشته باشید. 

پس اگر اظهار می کنید که شماره داوطلبی کنکور را فراموش کردم باید عرض کنیم که نگران نباشید چون راهی جهت بازیابی شماره داوطلبی کنکور برایتان وجود دارد. در ادامه شما را با چگونگی انجام این بازیابی آشنا می کنیم.

داوطلبان کنکور سراسری در مواردی همچون مشاهده نتایج کنکور خود نیازمند شماره پرونده، کد پیگیری و شماره داوطلبی می باشند. این اطلاعات در فرم نام نویسی اولیه درج گردیده است. حال ممکن است برخی از داوطلبان رسید ثبت نام خود را گم کرده یا به آن ها دسترسی نداشته باشند. برای این دسته از متقاضیان امکانی فراهم شده است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و ارسال درخواستی با مضمون دریافت شماره پرونده یا شماره داوطلبی اطلاعات خود را بازیابی کنند.

بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری از طریق تماس با روابط عمومی سازمان سنجش و نیز ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سایت این سازمان امکان پذیر می باشد.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری 1400

برای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری دو روش وجود دارد؛ روش اول تماس با روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و در روش دوم، می بایست از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را مطرح نمایید. بدین صورت که پس از وارد شدن به صفحه اصلی این سامانه مطابق مراحل زیر عمل نمایید.

  • به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت چپ سایت وارد سیستم پاسخگویی شوید.
  • نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

    برای بازیابی کد پرونده و کد داوطلبی کنکور 1400 کافییست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور ارسال کنید و حداکثر تا 24 ساعت این دو کد بازیابی می شوند.

    البته علاوه بر ارسال درخواست ، می توانید به صورت تلفنی که آسان تر است نیز اطلاعات خود را بازیابی کنید. به این صورت که با تلفن پاسخگوی سازمان سنجش تماس بگیرید و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشید.

     





:: برچسب‌ها: شماره داوطلبی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: